Změna vlastníka bytové jednotky:
Podle zákonného ustanovení je vlastník nemovitosti povinen skutečnost o nabytí nemovitosti oznámit statutárnímu orgánu společenství (výbor, pověřený vlastník).
Informace a dokumenty potřebné pro provedení změny
- počet osob, které budou byt užívat (vlastník, nájemník)
- rozměr jednotky v m2 – plocha bez balkonů, teras, sklepů
- stavy bytových měřidel po předání bytu (vodoměry, elektroměry, plynoměry, měřidla tepla atd.)
- kontaktní adresu, na kterou bude správce zasílat korespondenci
- aktuální tel. číslo a emailovou adresu
- datum právních účinků vkladu jednotky (z razítka katastru nemovitostí na zadní straně kupní smlouvy)
- předávací protokol mezi původním a novým vlastníkem.
Dokumenty je třeba doručit správci osobně nebo je zaslat v elektronické podobě na e-mail: info@raritasro.cz.
Po obdržení všech dokumentů Vám navrhneme optimální výši záloh, způsob úhrady měsíčního předpisu a další potřebné informace.